2012. január 1., vasárnap

Melegítőpárna hasfájásra - Jelenlegi ára: 400 Ft


Az aukció tárgya egy melegítőpárna.
A plüss mikróban vagy sütőben felmelegíthető és utána sokáig kellemes meleget áraszt.
Ágymelegítőnek is használható, de a legjobb a babának a pocijára tenni, ha fáj.
Nekünk nagyon bevált!!! A kisfiamnak készítettem először, aztán kezdtem el többet is csinálni.
Később a baba fülére is lehet tenni, meg bárhová ahol fáj.
A plüss figurát sokkal szívesebben elfogadják a gyerekek, mint egy sima párnát.
Töltete: természetes gabona.
Lehet rá illóolajat is csöpögtetni.
Mérete: 9x9 cm.
Termékeim között többféle melegítőpárnát és plüssfigurát találsz!
GARANCIA: 2 hét garanciát adok az általam készített termékekre! Ez azt jelenti, hogy vagy visszahozod és kicserélem, vagy visszaadom a pénzt! Ahogy neked jobb! Posta esetén is cserélem vagy visszafizetem, de a postát nem fizetem! Csak minőségi kifogást fogadok el!
Termékeim között többféle készségfejlesztő játékot találsz, több korosztály számára! Jó böngészést!
Jó licitálást! Jó vásárlást!
Nézd meg a többi termékemet is!
Napról napra, jobbnál jobb 1 Ft-os aukció!
Nézz szét a többi termékeim között is! Általában mindent 1 Ft-ról indítok. Ez nem a minőséget tükrözi, hanem a helyhiányt! Szeretnék minél hamarabb túladni rajtuk! Termékeim között saját családom megunt, kinőtt, kihízott cuccait találod! Ha hibás, azt minden esetben feltüntetem! Sok saját kezem által készített terméket is találsz! Ezekre vállalok 2 hét garanciát is! Ezek közül is sok 1 Ft-ról indul! Érdemes szétnézni! Több termék vásárlása esetén kedvezmény!
FONTOS!
Kérlek az aukció megnyerését követően, a teszvesz által küldött automatikus levelet ne töröld ki!
Abban van minden infó az utaláshoz! Azért írtam, hogy ne kelljen mindenkinek külön megírnom! Köszönöm!
A címeteket se felejtsétek majd megírni!



Jelenlegi ára: 400 Ft

Az aukció vége: 2011-12-30 21:27
. Melegítőpárna hasfájásra - Jelenlegi ára: 400 Ft

Fontos