2011. november 30., szerda

BENETTON kismama felső S-M-es - Jelenlegi ára: 3 750 Ft


Nagyon szép állapotú felső, szerettem, jól kihasználható, a terhesség végéig tudtam hordani, pedig nagy pocakom volt: ) Minimálisan bolyhos.
Sok kismamaruhát töltöttem fel, nekem már nem lesz rájuk szükségem: ) Sok ruhám volt, ezért mind megkímélt állapotú, nem hordtam agyon őket: )))
Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok.
Ahogy időm engedi, töltöm fel kisfiam kinőtt ruháit, már nem használt játékait. Ruháink többsége márkás (Next, Gap, H&M... ), és mivel rengeteg ruhánk van/volt, egyik sem agyonhasznált, többsége hibátlan, újszerű. Vásárolj be nálam, postát spórolhatsz!: )
Sok felnőtt márkás ruhát is töltök folyamatosan...



Jelenlegi ára: 3 750 Ft

Az aukció vége: 2011-11-29 15:46
. BENETTON kismama felső S-M-es - Jelenlegi ára: 3 750 Ft

Fontos